سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که دانشمندی می میرد، چنان شکافی در اسلام پدید می آید که جز جانشینش آن را پر نسازد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 2:55 عصر
VSO ConvertXtoHD 1.0.0.41 نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تبدیل انواع فایلهای ویدئویی به فرمت HD و رایت آنها بر روی دیسک های DVD و Blu-ray می باشد که با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی این امکان را به کاربران می‌ دهد تا با چند کلیک ساده فیلم خود را برای رایت بر روی دیسک های دی وی دی و بلوری آماده نمایند، این نرم افزار از کیفیت تبدیل بسیار بالایی برخوردار بوده و در هنگام تبدیل فیلم ها کلیه تنظیمات مربوط به خروجی فایل ویدئویی، صدا، زیرنویس و منوی آن را به صورت سفارشی در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار از تولیدات جدید شرکت VSO Software می باشد .
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 2:48 عصر
VSO ConvertXtoDVD 5.2.0.62 نرم افزار کاربردی و مفید که به کمک آن راحتی می توانید فایل های تصویری خود  را تبدیل به فرمت  DVD نموده و  همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار  Convert X to DVD  شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان  تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید. نرم افزار VSO ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج  مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg4, MP4, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل  کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل  فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را  نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم  وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی  تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل  کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و ... را در اختیار کاربر  قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز  پشتیبانی می کند.
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 2:42 عصر
با استفاده از نرم افزار Balsamiq Mockups 3.0.2 میتوانید برای فرم های برنامه ساخته شده پیش الگو طراحی کنید.
یکی از ویژگی های این نرم افزار اینه که بصورت تیمی میتونید رو پروژه کار کنید و …
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 2:37 عصر
RogueKiller 10.5.2.0 برنامه ای مفید و رایگان که پردازش های در حال اجرا در ویندوز شما را اسکن می کند و برنامه هایی که به نظر مخرب و مشکوک هستند را متوقف و از بین می برد و همچنین برنامه هایی که به نظر خودسر هستند را نیز از بین می برد. RogueKiller فرایند اسکن را به سرعت انجام داده و در نهایت باعث پاکسازی سیستم شما از برنامه های مشکوک و بیهوده می شود.گاهی اوقات در شرایطی که لازم است رجیستری را نیز پاکسازی و تعمیر می کند.که به عبارتی دیگر عملیات پاکسازی و تعمیر ریجیستری را مطابق با یکسری اصول تعیین شده سرعت می بخشد.
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 12:40 عصر
  Shabhaaye Barareh DVDRip (1384) Mkv |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت| |قسمت های اول الی سی ام در ادامه مطلب قرار گرفت| |آپدیت به صورت هر 2روز یک بار|     نام سریال: Shabhaye Barareh – سریال تلویزیونی شب های برره سال انتشار: 1384 مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت 40 دقیقه […]
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ