سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمیزگارى با مردمان ایمنى است از گزند آنان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 4:19 صبح

نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی

نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از 50 افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

download نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 5.1.0.9دانلود با حجم 94 مگابایت

password نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 5.1.0.9 پسورد فایل : www.downloadha.com

نوشته نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی اولین بار در دانلود نرم افزار و آموزش پدیدار شد.


یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 8:31 عصر
  The Flash Season 1 Webrip (2014) Mkv |قسمت چهارم تا نهم به پست اضافه شد| |زیرنویس فارسی قسمت چهارم تا نهم به پست اضافه شد| |بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|     نام سریال: The Flash Season 1 – فصل اول سریال فلش ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام سال انتشار: 2014 مدت زمان: […]
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 6:44 عصر
Allegorithmic Substance Designer 5.0.1 Build 15447 نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت و ایجاد
Texture با قابلیتهای فراوان میباشد که در صورتی که نیازمند ساخت تکسچرهای
واقع گرایانه هستید و یا مشغول ساخت بازی های رایانه ای و نرم افزارهای
شبیه ساز سه بعدی می باشید Substance Designer میتواند یکی از بهترین گزینه
های برای شما باشد. این نرم افزار یکی از بهترین ها در نوع خود است، زیرا
توانایی های آن بقدری قدرتمند است که براحتی میتوانید با استفاده از آن
متریال های بسیار واقع گرایانه ای ایجاد نمایید. ایجاد متریال توسط
Substance بر اساس لایه های متعددی مانند Diffuse , Normal , Specular ,
Bump , Displacement  و ... شکل میگیرد که دست شما را برای ایجاد انواع
متریال ها باز خواهد گذاشت. شما میتوانید از Substance Designer در نرم
افزارهای Maya , 3ds Max , Unity engine و دیگر نرم افزارهای سه بعدی ساز
به صورت مستقیم استفاده نمایید .
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 6:41 عصر
Evaer Video Recorder For Skype 1.6.2.75 نرم افزاری جهت ضبط تماس های ویدئویی و صوتی شما در اسکایپ در فرمت AVI و با کیفیت بالا میباشد که می توانید از آن برای مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و یا مکالمات خانوادگی خود استفاده کنید. نرم افزار قابلیت پاسخ چت ها به صورت خودکار و ضبط اصلی ویدیو اسکایپ (پشتیبانی از 240p، 360p، 480p و 720p، 1080p ) و داده های صوتی را با کیفیت را دارا میباشد و از تماس های ویدئویی تکی و گروهی نیز پشتیبانی می کند. بهترین فشرده سازی ویدیو ذخیره شده نیز در این نرم افزار با فرمت Mp4 وجود دارد.
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 6:38 عصر
Wake On LAN 2.11.0 نرم افزاری مفید است که به کاربر امکان فرستادن سیگنال wake on lan را به کامپیوتر های دیگر شبکه میدهد؛ این کار به منظور راه انداختن و فعال نمودن پاور، یعنی همان روشن و خاموش کردن دستگاه ها میباشد. بعد از انجام مراحل  نصب که بسیار آسان هم میباشد ، یک پنجره ی خوش آمد گویی ساده برای شما باز میشود و شما میتوانید نام و اطلاعات سرگروه و میزبان را در لیست وارد نمایید. این برنامه به شما این امکان را میدهد که به همان سادگی که دستور.خاموش شدن را میدهید، دستور خاموش شدن سریع و اضطراری را نیز بدهید، شما میتوانید هر تعداد میزبانی که مایل باشید را به لیست اضافه نموده و وظیفه و کاری را بصورت همزمان برای آنها مشخص نمایید. علاوه بر این، میتوانید از دستور خاموش شدن منصرف شده و از آن جلوگیری.نمایید؛ همچنین تغییر مسیر به دسکتاپ سروری ( server )، برنامه ریزی برای کارها یک یا چند بار تکراری،  جستجوی تمامی کاربری ها در شبکه تان بوسیله IP کاربران، میسر میباشد.
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ