سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجو، سربلندی دنیا ورستگاری آخرت دارد. [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:32 عصر
Pavtube BDMagic 4.8.4.0 Retail نرم افزاری کاربردی ( با سرعت و عملکردی بسیار بالا ) جهت انجام عملیات Rip و تبدیل فیلم های DVD و Blu-ray به فرمت های مختلف صوتی و ویدئویی می باشد که با پشتیبانی از بیش از 200 فرمت صوتی و ویدئویی ( از جمله H.265/HEVC, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MKV, MP4, AVI, MPEG, WMV, FLV, SWF, F4V, MOV, 3GP, 3G2, VOB, TS, DV, MPEG-2 HD Video, MP3, AAC, FLAC, MKA, OGG, WAV, M4A, DTS,MP2, AIFF, AMR ) به کاربران کمک می کند تا به سادگی فیلم های DVD و Blu-ray خود را به فرمتهای مختلف سیستمی و انواع استانداردهای دستگاه‌ های چند رسانه‌ ای نظیر آی‌ پاد، آی‌ پد، آیفون، اپل تی وی، PS4, PS3, PS Vita, Xbox 360, Wii, انواع دیوایس های اندرویدی، ویندوزی و دیگر دستگاه‌ های هوشمند مانند ( Samsung Galaxy Tab 4, Galaxy NotePro 12.2, Galaxy TabPro, Galaxy Note 10.1 2014 Edition, Galaxy Tab 3, Amazon Kindle Fire HDX, Google Nexus 5, Nexus 7/10, Sony Xperia Z2, Microsoft Surface 2, Surface Pro 2, Surface RT ) تبدیل نمایند، از دیگر قابلیت ها و امکانات این نرم افزار میتوان به امکان حذف خودکار قفلها و محدودیتهای ایجاد شده بر روی فیلمهای Blu-ray، انتخاب بخشهای مورد نظر برای انجام عملیات تبدیل، قابلیت ویرایش و کپی کل محتوای دیسک بر روی هارد دیسک، کراپ، تقسیم بندی و ترکیب اجزای فیلم و امکان انتخاب زیرنویس در حین عملیات Rip اشاره کرد .
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:31 عصر
Terraria یک بازی با محیطی بسیار ساده و دو‌بعدی است که در خود دنیایی بزرگ از قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز را برای شما قرار داده‌اند! در بازی Terraria شما دنیای خود را با رفتن به اعماق زمین یا بالای کوه‌ها می‌سازید. می‌توانید با منابعی که به‌دست می‌آورید سلاح‌ها، لباس‌ها و چیزهای گوناگون بسازید و خود […]
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:22 عصر
FonePaw iOS Transfer 1.2.0 همانطور که می دانید دستگاه هایی که از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS استفاده می کنند ( نظیر آیفون، آیپد و آی پاد )، برای تبادل اطلاعات با رایانه محدودیت هایی دارند به طوری که اگر این دستگاه ها را به سیستم خود وصل کنید، فایل ها و پوشه های موجود در آنها به شکلی که در سایر دستگاه ها قابل مشاهده هستند، در دسترس نیستند. دلیل این مشکل هم وسواسی است که شرکت اپل برای جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به فایل های موجود در دستگاه های خود اعمال کرده است. اما با کمک نرم افزار FonePaw iOS Transfer دیگر کپی موزیک ها، عکس ها، فیلم ها، یادداشت های صوتی و جزئیاتی مثل ایجاد و کپی لیست مخاطبین، SMS ها، ایمیل ها و ... به دشواری سابق نخواهد بود و شما قادر خواهید بود تا به طور مستقیم به فایل ها و فولدر ها در گوشی iPhone و یا تبلت iPad و iPod خود دسترسی داشته باشید و محدودیت هایی که اپل قرار داده است را دور بزنید. این نرم افزار از تمامی نسخه های آیفون ( از جمله آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، آیفون 5 و آیفون 5 اس ) و مدل های مختلف انواع آی پد و آی پاد پشتیبانی می کند .
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:18 عصر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی زیبایی(تکتا) به نام آرامش

ترانه و آهنگ : علی زیبایی - تنظیم : علی ضیا


منبع : http://tehranmusic400.com
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:11 عصر
FonePaw Video Converter Ultimate 1.1.0 یکی از نرم افزارهای کاربردی جهت تبدیل انواع فرمتهای صوتی و ویدئویی ( با سرعت پردازش بسیار بالا / 30 درصد سریعتر از نرم افزارهای مشابه ) به یکدیگر می باشد که قابلیت های مختلفی نظیر تبدیل و ریپ فیلم های DVD به فرمتهای دیگر ویدئویی، اعمال فیلترهای تصحیح رنگ و روشنایی بر روی فیلم ها، قرار دادن واترمارک و زیرنویس بر روی فیلم ها، ویرایش و برش فیلم ها، دانلود فایلهای ویدئویی موجود در سایتهای اشتراک گذاری ویدئو و ... را به صورت یکپارچه و در محیطی ساده و منعطف در اختیار کاربران قرار می‌ دهد، این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمتهای ورودی و خروجی ( نظیر MKV, AVI, WMV, MP4, FLV and MP3, WAV, M4A, WMA ) پشتیبانی می‌ کند و قادر است تا با چند کلیک ساده خروجی‌ های استاندارد دستگاهی برای انواع دستگاه‌ ها ( نظیر انواع گوشی‌ های موبایل، آی‌ پد، آی‌ فون، آی پاد، انواع دستگاه‌ های اندروید، سونی پی اس پی، Apple TV، انواع فرمت های سه بعدی و ... ) ایجاد کند، این نرم افزار محصولی از شرکت FonePaw Studio می باشد .
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ