سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:3 عصر
CyberLink YouCam Deluxe نام نرم افزاری می باشد که توانایی برقراری ارتباط با وبکم ها را دارا بوده و به وسیله این ارتباط کاربر می تواند به سادگی کارهای متعددی از جمله دادن افکت های مختلف در هنگام ارتباط های تصویری یا ضبط همزمان وبکم را انجام دهد. این نرم افزار که افکت ها ی […]
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 5:0 عصر
Shadow Fight بازی اکشن و در سبک ایفای نقش قهرمان برای اندروید است . در Shadow Fight شما باید به مبارز با انواع سلاح ها و زره ها کمک کنید تا با دشمنان مبارزه و آن ها را نابود نماید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! بازی دارای 6 جهان مختلف می باشد . […]
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 4:59 عصر
Muso 2.3.01 یک نرم افزار کم حجم با رابط کاربری آسان جهت ساخت مجموعه و مدیریت موزیک های درون رایانه شما میباشد . نرم افزار دارای رابط گرافیکی بصری است که به شما این امکان را می دهد که موزیک های خود را به روشهای مختلف برچسب بزنید ، مرتب کنید ، فیلتر گذاری کنید . امکان پخش موزیک ، جستجو به روشهای مختلف ، تگ کردن موزیک ها ، پوسته های مختلف و فونتهای متنوع از دیگر قابلیتهای نرم افزار Muso میباشد.
امکان استفاده از دیتابیس iTunes هم برای شروع کار امکانپذیر است. نرم افزار از پلیرهای Squeezebox , Winamp , iTunes , Foobar2000 پشتیبانی میکند.
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 4:30 عصر
Metal Slug Defense یکی از زیباترین بازی های سگا و پلی استیشن می باشد کمتر کسی است که آن تجربه نکرده باشد ! گرافیک بازی مانند سری های گذشته میباشد تنها داستان بازی کمی دست خوش تغییر قرار گرفته . حال اینبار شما میتوانید با همان کاراکترها و فضای محبوب ، اما اینبار با گیم […]
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 4:26 عصر
Magic Partition Recovery 2.3 نرم افزاری است که به شما کمک میکند پارتیشن حذف شده و یا اطلاعات حذف شده را از درایورهای خود با فرمت FAT یا NTFS را بازیابی کنید و هارد یا پارتیشن آسیب دیده یا معیوب را تعمیر و بهینه سازی کنید.
برای بازیابی اطلاعات توسط Magic Partition Recovery نیاز به اطلاعات بسیار بالایی نیست ، محیط ساده نرم افزار و مراحل گام به گام ارائه شده توسط نرم افزار به شما کمک میکند که خیلی سریع و ساده برای بازیابی اطلاعات اقدام کنید.
نرم افزار به 2 روش سریع و کامل هارد شما را اسکن میکند و فایلهایی که قادر به بازیابی باشند را جهت انتخاب برای بازیابی به شما نشان خواهد داد. نرم افزار بیش از 200 نوع فرمت فایل را برای بازیابی پشتیبانی میکند ، حتی قابلیت بازگردانی فایلهایی که شما برای همیشه حذف کرده اید را هم دارا میباشد.
Magic Partition Recovery قادر است فایلهای موزیک ، عکس ، اجرایی ، اسناد ، پایگاه داده ها ، فایلهای فشرده و ... را بازیابی کند.
ابزار جستجوی پیشرفته نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا نام فایل مورد نظر را جستجو و نتیجه را بر اساس تاریخ ، نام و حجم مرتب کنید.
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ